Transport

Thuisbezorgen van uw aangekochten goederen

Wilt u uw artikelen thuis gebracht hebben? Dit kunnen wij regelen met onze bezorgdienst. Wij bezorgen tot de eerste deur op de begane grond. De kosten hiervoor zijn € 30,- binnen Utrecht. Buiten Utrecht rekenen wij  € 1,50  per kilometer (enkele reis) met een minimum bedrag van  € 30,-. U kunt bij uw bestelling aangeven of u gebruik wilt maken van onze bezorgservice.

Ophalen van meubels

Heeft u thuis nog mooie meubels staan? Op dit moment kunnen we helaas geen spullen ophalen.  Normaal gesproken schenkt u de opbrengst van de spullen dan 100% aan het goede doel. De artikelen kunnen enkel opgehaald worden vanaf de begane grond. De chauffeur bepaalt of de meubels weggaan! Welke goede doelen wij steunen? Zie onze 'Goede doelen' pagina.

Eigen risico

De bezorger/ophaler is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het artikel of in de omgeving wanneer het artikel toch door de bezorgers/ophalers verder wordt getild dan de eerste deur.