Steun Stichting de Goede Winkel en doe een gift!

Hartelijk dank dat u aan onze stichting wilt schenken. Ons bankrekeningnummer is NL81INGB0007450587 ten name van Stichting De Goede Winkel. Uw donatie wordt goed besteed! En uw gift is ook nog eens aftrekbaar van de inkomsten- of vennootschapsbelasting , omdat wij een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn.

U kunt voor meer informatie contact met ons opnemen op telefoonnummer 030-26 22 860 of mailen naar info@stichtingdegoedewinkel.nl.

"De huiskamer" van Stichting Reinaerde

Stichting De Goede Winkel!

Artikelen die al wat langer in onze winkel staan en niet al te groot zijn worden geschonken aan "De huiskamer" van stichting Reinaerde. Dit is een stichting voor mensen met een lichamelijke beperking en mensen met niet-aangeboren hersenletsel. Zij gaan de meubels opknappen ("pimpen"). Hun eigen opgeknapte meubels kunnen later weer worden verkocht.

Goede Doelen

ANBI status